Гладуш Андрій Ігорович

Повернутись

Головне для мене – щодня бачити перед собою
чітку мету, тому що інакше дуже важко просуватися вперед.
Ну а як же без руху? Адже без цього
світ стає просто нецікавим...


АНДРІЙ ГЛАДУШ


Особистість становить єдине ціле і формується в цілому. Проте дитинство – найважливіша пора для кожної людини, адже перші враження від світопізнання особливо міцно западають у підсвідомість. Батьки вводять дитину у нове життя, навколишнє оточення формує світогляд – і тут є дуже важливими початкові кроки виховання.

Андрій Гладуш народився в сонячному місті Євпаторії 19 березня 1992 року в незвичайній сім’ї. Батьки – інженери космічного зв'язку, дідусь – конструктор. Наука і техніка стали творчим стимулом їхнього життя, тому не дивно, що й Андрій із самого дитинства був залучений до творчої роботи, яка вимагала у хлопця розвитку кмітливості і винахідливості. Всі цікаві проекти, які б допомогли полегшити побут та урізноманітнити вільний час, були реалізовані в сім'ї за допомогою її старших членів та дітей. Досі Андрій пам'ятає, скільки зусиль було докладено, щоб створити спусковий механізм на арбалетик, який він так мріяв зробити! І скільки було щастя, коли мрія була досягнута!

Отримавши в сім’ї ґрунтовну дошкільну підготовку, хлопчику вчилося в школі легко, проте багато що з навчальної програми було вже знайоме. Тому в Андрія рано виявилась цікавість до позашкільної роботи, і його записали на гурток логіки до його майбутнього вчителя математики – Нагеля Ігоря Петровича, заслуженого вчителя України.

Захоплений логічними задачами, іграми і головоломками, Андрій у 7-му класі познайомився з учителем фізики – Кузьмицьким Олександром Павловичем. Неординарний підхід до учнів, простота у спілкуванні – все це понукало зайнятися чимось цікавим у галузі фізики. Андрієві запропонували скласти макет телескопа. Проте просто скласти виявилося справою нецікавою. Андрій вирішив розпочати роботу зі створення схеми. Одна з них виявилася досить цікавою, і Андрій показав її вчителеві. Звичайно, схема не була визначною, але це був власний винахід – і вчитель оцінив роботу учня достойно. Олександр Павлович допоміг підліткові зайнятися захоплюючою справою, і завдяки взаємній віддачі робота просувалася. Тоді Андрій перший раз почув про Малу академію наук.

І ось Андрій вже в 11 класі. З того часу багато що змінилося: з’явився неоціненний досвід у доповідях, оформленні робіт, захистах творчих проектів, веденні дискусії тощо. В чомусь за ці роки, звичайно, Андрій став мудрішим. І не тільки завдяки успіхові, але й безлічі невдач. Адже головне – аналізувати і робити висновки. Навчаючись у МАН, Андрій завдяки, перш за все, вчителеві фізики Олександру Павловичу, вчився мислити категоріями, аналогіями, тим самим стараючись найповніше з'ясувати проблематику якогось питання, поставити мету дослідження і виробити алгоритм розв`язання проблеми.

Творчий інтерес до життя виявився у Андрія і в інших захопленнях: він закінчив Дитячу художню школу ім. Ю.В. Волкова, грає у великий теніс, пінг-понг, шахи, шашки, опановує гру на флейті.

А ось ті результати, які вдалося показати Андрієві на всеукраїнських заходах за останні роки:

2005 рік – IV етап Всеукраїнської олімпіади з математики, м.Мукачеве, диплом учасника;

2006 рік – Всеукраїнський “Тиждень науки, техніки, винахідництва і раціоналізації”, м.Київ, робота “Принцип варіооб'єктива в довгофокусних оптичних приладах”, II місце;

2007 рік – IV етап Всеукраїнської олімпіади з фізики, м.Рівне, III місце;

III етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, м.Київ, робота “Механізм електроротації та його застосування”, III місце; Луганський відкритий турнір юних фізиків, м.Луганськ, III місце в командному й особистому заліку; Всеукраїнський колоквіум школярів “Космос. Людина. Духовність”, м.Ужгород, робота “Інтегральна теорія виникнення сонячних плям”, I місце;

2008 рік – Міжнародна конференція обдарованих школярів “Intel-Династія-Авангард – 2008”, роботи: “Балансова модель накопичувально-транзитної циклонної профілізації берегової смуги”, “Інтегральна теорія виникнення сонячних плям”, I місце; фінал Всеукраїнського конкурсу “Юнацький водний приз” – II місце; III етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН, м. Київ, робота “ Балансова модель накопичувально-транзитного циклонного профілювання берегової смуги ”, III місце.

Загальні підходи, які твердо відкладалися у свідомості в процесі пошуково-дослідницької діяльності, неодноразово допомагали Андрієві в скрутну хвилину, коли доводилося “на льоту” схоплювати суть, орієнтуватися у різних ситуаціях. Цей досвід знадобиться Андрієві і в подальшому, адже серйозні випробування на випускника ще чекають…

Опитування

Вітаємо!

foto
Вітаємо переможців ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України!
Адреси розташування веб-сайтів:

Волинське територіальне відділення МАН

Рівненське територіальне відділення МАН

Житомирське територіальне відділення МАН

Київське обласне територіальне відділення МАН

Київське територіальне відділення МАН

Чернігівське територіальне відділення МАН

Сумське територіальне відділення МАН

Львівське територіальне відділення МАН

Тернопільске територіальне відділення МАН

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Вінницьке територіальне відділення МАН

Черкаське територіальне відділення МАН

Полтавське територіальне відділення МАН

Харківське територіальне відділення МАН

Луганське територіальне відділення МАН

Закарпатське територіальне відділення МАН

Івано-Франківське територіальне відділення МАН

Чернівецьке територіальне відділення МАН

Кіровоградське територіальне відділення МАН

Дніпропетровське територіальне відділення МАН

Миколаївське територіальне відділення МАН

Запорізьке територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН

Севастопольське територіальне відділення МАН Київське територіальне відділення МАН Івано-Франківське територіальне відділення МАН